marți, decembrie 16, 2008

De sarbatori

HO HO HO ... mai abstract ...

Si iata-ne ajunsi ... acus e Craciunul .. imediat dupa vine si Anul Nou ... E minunat...
Ne trezim inconjurati de lumini colorate si nu ne putem abtine sa nu ne oprim si sa le admiram... Rosii, verzi , albastre , galbene ... mov, portocalii, albe ... ce mai .. cate o culoare pentru fiecare ... asa .. ca sa nu se gaseasca cineva si sa comenteze ...
Ce pot spune ... imi place culoarea ... face totul real ... parca nu mi-ar place sa vad viata ca un caine [.... cica ei vad alb-negru ... nu stiu care geniu a mai scos-o si pe asta ... dar .. nu am de ce sa nu cred ... ] eh ... ma rog ... si cu Craciunul vine si traditionalul brad acoperit cu globuri, reni, elfisori, vreo 3 Mosi Craciun in miniatura ... si bineinteles minunatele beculete ce acum imi lumineaza holul ...
Pe langa faptul ca scot in evidenta minunatul pigment verde de pe acele de polietilena de pe bradul meu de plastic, luminile ma ajuta sa nu mai dau cu picioarele in colturi de mobila sau de ziduri ... [lucru foarte binevenit deoarece o asemenea intamplare poate sa-ti faca sa-ti sara de tot somul atunci cand te duci in mijlocul noptii la bucatarie dupa un pahar de apa]...

Mda .. Craciunul cu bradul si colindele ...

Chiar si acum imi aduc aminte cum in clasele primare cantam colindul ala cu "O brad frumos..." pana cand mi-a spus invatatoarea ca mie imi da voie sa fac playback ... Oare de ce ? ... eu imi dadeam toata silinta ...

... Sau cate instalatii de beculete pentru brad am stricat ... si de cate ori m-am curentat incercand sa le repar [kids, do NOT try this at home !] ....

.. asa ca am pus mana pe aparat si am pozat. M-am gandit totusi ca lumea e plina de poze dintr-astea clasice cu cadouri, lumanari, brazi ... si am incercat altceva ....

ce a iesit ..

vezi mai jos ... parca seamana mai mult cu "Star Trek" decat "White Christmas" :)

daca-ti place .. lasa un comentariu ...
daca nu-ti place .. lasa doua ..
daca nu ai nici o impresie .. mai uita-te o data


O Tannenbaum


Warp speed


Warp speed


Warp speed


Vad stele .. verzi ...

Carul mare.. sau .. nu ?


Ploaie de stele


Ploaie de stele


A lot of smiles :)


Cand sunt enervat ...


Cand ma mai calmez ...


Un buchet de trandafiri .... ??


Ghirlande ...


Full speed ahead ! Warp factor 5 !


Full speed ahead ! Warp factor 23 !


Exit hyperspace ...

2 comentarii:

Morisoara spunea...

Iti las comentariu. Ca e unul. Ca mi-au placut pozele :)
sunt total de acord ca lumina si culorile iti fac viata mai frumoasa.
In legatura cu cainii, ei nu percep pigmentii - e demonstrat stiintific. Sa nu iti para rau, ca ei nu au cum sa cunoasca o alta viata :)
Si ne vedem. Acasa probabil :)
Alex

Anonim spunea...

in seara asta ultima imi insira realitatea [desi prezinta cele mai putine culori]